טוען רבני מומלץ

·יש שטועים וחושבים כי מי שיודע להרים את קולו יותר ולדבר בחריפות, הוא זה אשר ייחשב "מומלץ". דבר זה לא רק שאינו נכון, אלא להיפך, אדם אשר אין לו תוכן בטענותיו ייתן את קולו ברמה שיישמע לכל עבר, דבר זה מעיד על חולשה. תמיד עדיף טוען רבני שקול במילותיו, האומר את דברו בנחת וללא התלהמו עם טוען רבני מומלץ.
·כן חשוב שהטוען הרבני יילחם עבורכם בנחישות ובעקביות. כוחניות אינה מעידה על נחישות, אלא העקביות והאמונה בצדקת דרכו, שמטרתו להשיג ללקוח את המגיע לו ביושר – הן אלו אשר מעמידות טוען רבני מומלץ.

הרשאים להגיש את כתב התביעה הם שלשה: א. התובע עצמו. ב. טוען רבני מוסמך מטעם הרבנות  הראשית. ג. עורך דין מוסמך מטעם משרד המשפטיםעם פתיחת תיק גירושין מקצועי.

שלשה אלו בלבד מוסמכים להגיש כתב תביעה!התובע אינו רשאי לשלוח אדם אחר במקומו לצורך כך, אף לא עם כתב ייפוי כוח.מה כולל "כתב התביעה"?כל "כתב תביעה" חייב להכיל את הדברים הבאים: א. שם התובע ובן זוגו / בת זוגתו. ב. פירוט הבקשה אותה מבקש התובע מבית הדין, לדוגמא: תביעת גירושין וחלוקת הרכוש המשותף. ג. מה היסוד לתביעה, כלומר: מה המניע המרכזי לתביעה.בשלב הגשת "כתב תביעה" אין צורך לפרט הוכחות וראיות להצדקת התביעה! במקרים רבים מומלץ דווקא להמתין עם הגשת ההוכחות בכדי להפתיע ולהציגם במהלך הדיונים בתיק, כך הצד השני יופתע ולא יהיה מוכן להשיב עליהם כראוי.אחד מתפקידי הטוען הרבני הוא להפעיל שיקול דעת אילו דברים לכלול בכתב התביעה ומה מומלץ לשמור ולהציגם בזמן מאוחר יותר.



Comments